ads

Sunday, 4 September 2011

with you right here, i am a rocketeer!

Mulakan hari dengan ini.



saya sudah ada banyak masa. bersepah-sepah ni.
nak mengadap axn pun, tv tak ada. mengadap buku? malas. =.=

dengan adanya blog ni, tumblr saya terabai. kesian dia. patut lah 2-3 hari ni nampak susah hati benar tumblr tu. kemurungan plus on pms. hahah

sape nak melawat mangsa kemurungan boleh ke bukandslr.tumblr.com sebelum dia bunuh diri dengan terjun bangunan kbmall. (pastikan mati sejurus selepas terjun ye, nanti malu kat abang bomba nak usung kamu!)

"when i start, i dont need roses. when i stop, nobody knows."
(copy-edit-paste from rocketeer : far-east movement)


3 comments:

Magic said...

canggih ayat dio pn..terbelit2 kita..hehe

generation 709 said...

baju sekolah berjenama canggih memang sedap dipakai, ianya tahan lasak dan tidak mudah berkedut. hahah

Magic said...

bulih jd model canngih nih